Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

W naszej firmie zapłacisz wygodnie lub kupisz na raty przez system:

kontakt: redo@pro.onet.pl tel 502 266 030

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO – REDO

1/DEFINICJE

2/POSTANOWIENIA OGÓLNE

3/ZAMÓWIENIA

4/SPOSOBY PŁATNOŚCI

5/TERMINY PŁATNOŚCI

6/DOSTAWY

7/REKLAMACJE

8/GWARANCJE

9/ODSTĄPIENIE OD UMOWY I WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

10/OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

11/POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Niniejszy regulamin określa ogólne warunki sprzedaży prowadzonej przez

REDO s.c. Marzena Wachełko-Bartniczek, Wojciech Kuczera, Stefan Wachełko

z siedzibą w Żorach, ul. Kościuszki 14, NIP 651 10 05 616, REGON 272767481

BDO 000062541, za pośrednictwem sklepu internetowego REDO.

§1 DEFINICJE

HASŁO – to ciąg znaków (liter, cyfr, znaków specjalnych) wybranych przez klienta w procesie

Rejestracji w sklepie internetowym w celu zabezpieczenia do swojego konta.

KONSUMENT – osoba fizyczna zawierająca z przedsiębiorcą umowę prawną, która nie jest

związana bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

KLIENT – to podmiot z którym może być zawarta umowa sprzedaży.

KONTO KLIENTA – to indywidualny moduł każdego Klienta tworzony na jego rzecz, oznaczony

Indywidualnym loginem i chroniony hasłem. Moduł tworzony jest przy rejestracji .

LOGIN – to ciąg znaków (literowych, cyfrowych, znaków specjalnych) definiowany w trakcie

tworzenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

PRODUKT – rzecz dostępna w sklepie internetowym, mogąca być przedmiotem umowy

sprzedaży między Klientem, a Sklepem Internetowym.

REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin

SKLEP INTERNETOWY – oznacza sklep internetowy REDO udostępniony pod adresem

https://redo.pasaz24.pl

SPRZEDAWCA – REDO s.c. Marzena Wachełko-Bartniczek, Wojciech Kuczera, Stefan

Wachełko, ul. Kościuszki 14, 44-240 Żory

NIP 651 10 05 616, REGON 272767481 , wpisana do Centralnej Ewidencji

i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.

UMOWA SPRZEDAŻY – to umowa sprzedaży zawarta na odległość między Klientem,

a Sprzedawcą.

ZAMÓWIENIE – to wyrażenie woli Klienta złożone za pomocą formularza dostępnego na

Stronie.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1/ Sklep Internetowy prowadzony przez REDO s.c. Marzena Wachełko-Bartniczek, Wojciech

Kuczera, Stefan Wachełko, ul. Kościuszki 14, 44-240 Żory

NIP 651 10 05 616, REGON 272767481,

adres poczty elektronicznej: redo@pro.onet.pl , tel: 32 4341 402

dostępny jest dostępny pod adresem: https://redo.pasaz24.pl

2/Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym jest

Sprzedawca. Zasady przetwarzania danych zawarte są w POLITYCE PRYWATNOŚCI

opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego.

3/Posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej jest konieczne do złożenia zamówienia

w Sklepie Internetowym.

4/ Sprzedawca stosuje mechanizm pliku „cookies”. Mechanizm ten może każdy Klient

wyłączyć w przeglądarce internetowej swojego urządzenia, ale może mieć to wpływ na

funkcjonowanie Strony Internetowej Sklepu.

5/ Klienci powinni stosować dostępne środki techniczne (programy antywirusowe i inne

chroniące tożsamość), ze względu na publiczny charakter sieci Internet i występujące

zagrożenie pozyskania i modyfikowania danych klientów przez osoby nieuprawnione.

§3 ZAMÓWIENIA

  1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu REDO nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

  2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient składający zamówienie kompletuje je poprzez dodanie wybranego towaru do koszyka, wybierając ikonkę „koszyka” pod danym towarem prezentowanym na Stronie Internetowej.

  3. Klient po skompletowaniu swojego koszyka, wybraniu sposobu dostawy i formy płatności składa zamówienie przez wysłania formularza zamówienia do Sprzedawcy.

Odbywa się to przez wybranie przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”

  1. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za towar oraz dostawę. W przypadku niestandardowych wysyłek lub wysyłek zagranicznych, koszty dostawy ustala się indywidualnie po złożeniu zamówienia. Umowa Sprzedaży zawarta zostaje w momencie akceptacji przez Klienta zamówienia uwzględniającego rzeczywiste koszty.

  2. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia i informację o jego realizacji.

§4 SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu prezentowane przy Towarze, są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Nie zawierają one informacji odnośnie, które Klient będzie musiał ponieść w związku z realizacją zamówienia. Będzie On informowany w trakcie sposobu dostawy i płatności.

  2. Klient może wybrać następujące formy płatności:

a/ Przelew bankowy ING S.A. 24 1050 1676 1000 0004 0147 4499

b/ Przelew bankowy zagraniczny:  INGBPLPW 24 1050 1676 1000 0004 0147 449

c/ Szybkie płatności: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach

- link do płatności przesyłany bezpośrednio do klienta SMS, mail lub inny kanał komunikacji-

d/ Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym

  1. Wybierając płatność przelewem tradycyjnym Klient zobowiązany jest do wpłaty w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  2. Nie wpłynięcie środków w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie, o czym Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną na podany w formularzu adres poczty elektroniczny poprzez złożenia przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

§5 DOSTAWA

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Unii Europejskiej.

  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży bez wad

  3. Na Stronie Internetowej Sprzedawca podaje informację o terminie dostawy. Podawana ilość dni dotyczy zawsze Dni Roboczych.

  4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

  5. W dniu nadania przesyłki Klient zostaje o tym poinformowany na adres poczty elektroniczny podany w formularzu zamówienia.

  6. Klient zobowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania stosownego protokołu.

  7. Klient ma możliwość osobistego odbioru zamówienia w siedzibie firmy:

REDO s.c. ul. Kościuszki 14, 44-240 Żory, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17.

  1. Do zamówienia dołączany jest dowód zakupu : paragon lub faktura Vat. Klient w celu otrzymania faktury Vat deklaruje to w formularzu przy składaniu zamówienia i tam podaje wszystkie dane do jej wystawienia.

§6REKLAMACJE

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować

na adres redo@pro.onet.pl z tytułem "REKLAMACJA" W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz

dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki.

W odpowiedzi klient otrzyma procedurę reklamacyjną, a także formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołączenia

do przesyłki z reklamowanym produktem.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia i dostarczenia produktu na adres:

REDO s.c.

ul. Kościuszki 14

44-240 Żory

Jeżeli produkt będzie musiał być przekazany zagranicznemu producentowi do ekspertyzy rozpatrzenie reklamacji zostaje przedłużone, a klient natychmiast o tym fakcie poinformowany na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

USZKODZENIA PRZESYŁKI


W sytuacji jeśli przesyłka dostarczona jest uszkodzona lub ma ubytki należy:

- dostawa kurierem - spisać protokół szkody z kurierem. Protokół powinien zawierać zdjęcia i dokładny opis uszkodzeń

- dostawa do paczkomatu - należy zgłosić reklamacje bezpośrednio na ekranie paczkomatu lub sporządzić protokół szkody drogą online korzystając z linku poniżej:
https://inpost.pl/protokol

Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać wraz z wypełnionym protokołem szkody, opisem uszkodzeń,

zdjęciami na adres e-mail redo@pro.onet.pl w tytule "REKLAMACJA TRANSPORT"

§7 GWARANCJE

  1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru lub dystrybutora.

§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

I WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Na podstawie Prawa konsumenckiego art. 27 Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podanie przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego

  2. Zgodnie z prawem konsumenckim termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy. Dla zachowania tego terminu należy przed jego upływem wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

(FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY)

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących towarów (*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data:

(*) Niepotrzebne skreślić.

  1. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie na adres poczty elektronicznej podanej w formularzu zamówienia. W tym momencie umowa jest uważana za niezawartą.

  2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem do chwili otrzymania z powrotem Towaru.

  3. Jeżeli Konsument wybrał inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę sposób dostawy Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów.

  4. W wypadku odstąpienia Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

  5. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów , w których Towar dostarcza się w zapieczętowanym opakowaniu, a ono zostało otwarte po dostarczeniu.

§9 OCHRONA DANYCH

  1. Zasady ochrony danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności

§10 POTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Żadne z postanowień regulaminu nie ma na celu naruszenie praw Konsumenta,

a Sprzedający bezwzględnie podporządkowuje się i stosuje przepisy Prawa Konsumenckiego.

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności lub dostaw.

  2. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce „regulamin”. W trakcie realizacji zamówienia i w obsłudze posprzedażowej obowiązuje ten regulamin, który został zaakceptowany przez klienta. Chyba że ten uzna, że jest on mniej korzystny od aktualnego.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.

  4. Kwestie sporne rozstrzygane są na gruncie prawa polskiego. Strony ustalają, że strony będą dążyły do rozwiązywania kwestii spornych polubownie.

  5. Sprzedawca informuje Konsumentów o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozstrzygania sporów w szczególności rzeczników praw konsumenckich lub Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.

Regulamin wchodzi w życie dnia 07.03.2022

Witryna stworzona na platformie