Procedura reklamacyjna
REKLAMACJE
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować
na adres redo@pro.onet.pl z tytułem "REKLAMACJA" W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz
dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki.
W odpowiedzi klient otrzyma procedurę reklamacyjną, a także formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołączenia
do przesyłki z reklamowanym produktem.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia i dostarczenia produktu na adres:
REDO s.c.
ul. Kościuszki 14
44-240 Żory
Jeżeli produkt będzie musiał być przekazany zagranicznemu producentowi do ekspertyzy rozpatrzenie reklamacji zostaje przedłużone, a klient natychmiast o tym fakcie poinformowany na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
USZKODZENIA PRZESYŁKI
W
sytuacji jeśli przesyłka dostarczona jest uszkodzona lub ma ubytki
należy:
- dostawa kurierem - spisać protokół szkody z kurierem. Protokół powinien zawierać zdjęcia i dokładny opis uszkodzeń
-
dostawa do paczkomatu - należy
zgłosić reklamacje bezpośrednio na ekranie paczkomatu lub
sporządzić protokół szkody drogą online korzystając z linku
poniżej:
https://inpost.pl/protokol
Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać wraz z wypełnionym protokołem szkody, opisem uszkodzeń,
zdjęciami na adres e-mail redo@pro.onet.pl w tytule "REKLAMACJA TRANSPORT"