Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

W naszej firmie zapłacisz wygodnie lub kupisz na raty przez system:

kontakt: redo@pro.onet.pl tel 502 266 030

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

REKLAMACJE

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować

na adres redo@pro.onet.pl z tytułem "REKLAMACJA" W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz

dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki.

W odpowiedzi klient otrzyma procedurę reklamacyjną, a także formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołączenia

do przesyłki z reklamowanym produktem.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia i dostarczenia produktu na adres:

REDO s.c.

ul. Kościuszki 14

44-240 Żory

Jeżeli produkt będzie musiał być przekazany zagranicznemu producentowi do ekspertyzy rozpatrzenie reklamacji zostaje przedłużone, a klient natychmiast o tym fakcie poinformowany na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

USZKODZENIA PRZESYŁKI


W sytuacji jeśli przesyłka dostarczona jest uszkodzona lub ma ubytki należy:

- dostawa kurierem - spisać protokół szkody z kurierem. Protokół powinien zawierać zdjęcia i dokładny opis uszkodzeń

- dostawa do paczkomatu - należy zgłosić reklamacje bezpośrednio na ekranie paczkomatu lub sporządzić protokół szkody drogą online korzystając z linku poniżej:
https://inpost.pl/protokol

Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać wraz z wypełnionym protokołem szkody, opisem uszkodzeń,

zdjęciami na adres e-mail redo@pro.onet.pl w tytule "REKLAMACJA TRANSPORT"

Witryna stworzona na platformie